Friday, June 24, 2011

http://lumeamearoz.blogspot.com/2011/06/my-first-giveaway.html

Subscribe Twitter
Acest blog
Link de aici
Web
Acest blog
 
 
 
 
Link de aici
 
 
 
Web
 
 
 

vineri, 17 iunie 2011

My First Giveaway



Pentru ca sunteti atat de dragute si am trecut de 50 Followers e timpul sa organizez My First Giveaway .
Acest Giveaway e sponsorizat de mine si de prietena mea Ioana care a fost atat de dulce incat a facut pentru voi doua perechi de cercei si o bratara .
Giveawayul consta in :
  • Un inel
  • O bratara
  • Doua perechi cercei
  • Un Gel de curatare Balea Young 3 in 1 Soft & Care [daca tot l-am laudat atata vreau sa il aveti si una din voi]
  • Un gel de dush Balea Young Sweetheart
  • Un balsam de buze Balea sensitive

  
REGULI!

·         Sa va abonati prin Google Friend la blog-ul meu [ http://lumeamearoz.blogspot.com]
·         Sa postati pe blogul vostru despre acest concurs, care sa includa  poza cu premiul si un link activ catre acest post
·         Sa dati Like paginii mele de Facebook
·         Pentru cei care nu au blog- share pe facebook
 Sa lasati un comentariu la acest post care sa cuprinda :
– id-ul sub care v-ati abonat la blog prin GFC
– numele cu care ati dat like la Pagina de Facebook
– un link catre postul de pe blogul vostru unde ati scris despre giveaway
Giveawayul se incheie pe 30 iunie ora 23.59!
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul siteului random.org

Va pup ,
Laura M.


No comments:

Post a Comment