Friday, June 24, 2011

http://beauty-boutiqque.blogspot.com/2011/06/giveaway-win-sigma-travel-e25-blending.html

luni, 13 iunie 2011

Giveaway-Win a Sigma Travel E25 Blending Brush


Romana:
Primul meu giveaway!
wow!Nu pot sa cred ca am ajuns aici! M-am inscris in program la sugestia si insistentele Ancai(aqua_shell),care isi dorea ca eu sa imi readuc blogul la viata.Si asta am facut.
Si acum am un mic/mare(eu il consider mare) cadou pentru voi! Cu suportul celor de la Sigma va ofer o pensula Travel E25 Blending Brush!
Ce trebuie sa faceti pentru a o castiga?E simplu! Tot ce trebuie sa faceti este:
-sa fiti followeri ai blogului meu prin GFC in mod public
-sa nu fi castigat pensula in cauza la un alt giveaway sau sa nu o aveti primita de cei de la Sigma-sper din tot sufletul sa fiti sincere la acest punct si sa lasati loc celor mai putin norocoase
-sa-mi lasati un comentariu in care sa specificati numele cu care ma urmariti prin GFC si sa imi lasati si o adresa de e-mail,sa va pot contacta in cazul in care castigati
-Giveaway deschis international!

Pentru o participare in plus:
-postati pe blogul vostru despre giveaway-ul meu oferind si un link activ si sa lasati in comentariu si linkul catre postarea de pe blog
-daca nu aveti blog,postati pe Facebook despre giveaway si faceti un printscreen prin care sa imi demonstrati acest lucru.


Giveaway-ul se incheie in data de 15 iulie,ora 23:59
Castigatoarea va fi aleasa prin Random.org


English:
Hello there! I have a lovely gift for you guys,offered by Sigma Beauty! It's their Sigma Travel E25 Blending Brush!!!
I am very excited to be having this giveaway and I hope you guys participate.The rules are very simple:
-follow me via GFC publicly
-try and be honest and if you've already won this brush or received it from Sigma Beauty don't participate at this giveaway and leave the opportunity to someone who does not have it
-4. leave a comment below stating the name you follow me in GFC and your email adress in case you win.
5. this giveaway is opened internationally
For one extra entry you can:
1. post on your blog about my giveaway and send me the link to the post.(if the blog was made especially for giveaways it is not accepted)
2. if you don't own a blog, post on Facebook and send me a print screen of the post
 
http://beauty-boutiqque.blogspot.com/2011/06/giveaway-win-sigma-travel-e25-blending.html
 

No comments:

Post a Comment